Choć bardzo staramy się, żeby wszystko, co trafia w Twoje ręce, było najwyższej jakości i starannie zapakowane, rozumiemy, że czasem coś może pójść nie tak. Poniżej znajdziesz informacje, co zrobić, jeśli chcesz zwrócić produkt lub masz problem z zamówieniem.

1. Odstąpienie od umowy sprzedaży
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas mailowo na adres: kontakt@herbaciarium.pl lub w formie pisemnej na adres: Herbaciarium, ul. Tołwińskiego 16/6, 01-711 Warszawa
Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres: Herbaciarium, ul. Tołwińskiego 16/6, 01-711 Warszawa. Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się czy artykułów spożywczych po otwarciu opakowania), prawo zwrotu nie przysługuje.
Ograniczenia dot. zwrotów:
Nie przyjmujemy zwrotów produktów noszących ślady użytkowania. W tym otwartych i napoczętych opakowań herbaty.
Nie przyjmujemy zwrotów produktów przygotowanych na zamówienie, takich jak vouchery imienne czy inne spersonalizowane przedmioty.
Nie przyjmujemy zwrotów ani reklamacji produktów zakupionych poza sklepem online herbaciarium.pl
Nie przyjmujemy zwrotów produktów cyfrowych (np. Voucher PDF lub ebook), jeśli klient wyraził zgodę, a my dostarczyliśmy produkt cyfrowy niezwłocznie (przed upływem 14 dni).
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
2. Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu.
E-mail: kontakt@herbaciarium.pl
- Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Adres do reklamacji: Herbaciarium, ul. Tołwińskiego 16/6, 01-711 Warszawa.
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.